Onsdag


Onsdag idag, jobbat varenda dag sen i helgas men nu är det bara 1 dag kvar sen är ja ledig. En väldigt efterlängtad ledighet vill ja lova med en del att se fram emot. På fredag åker vi till Karlstad hela lilla familjen. På lördag blir jag och Wilde ensamma hemma medans hjärtat åker till Linköping och sen på söndag är det min tur då drar jag iväg ut på sjön, ålandskryssning med kommunal. Ska bli så jädra kul! :) 

Ledig ska ja vara i hela 5 dagar med, det behövs känner ja. Inte vart ledig nåt längre sen i julas nu. Sen jobbar ja 8 dagar och går sen på långledigt igen. Laddar upp för påsk då ja tänkt jobba arslet av mej i ett försök att höja lönen med en sjuhelsikes massa storhelgs timmar. 😃👍

Nej nu ska jag fixa lite käk sen blir det tvhäng med mästerkocken och greys. Onsdagar är bra dagar de. 

Älskade lilla hjärta som har fått en elak förkylning med jobbig hosta och har fått vara hemma. Hoppas det blir bättre tills på fredag och lördag. 💕 





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0