Torsdag


Åh vad ja älskar mej själv när ja skriver ett långt inlägg och kommer åt bakåtknappen. Jävla skit app som är bland de kassaste ja vart med om. Sakna ios/Apple/iphone säger ja när de gäller blogg appen. För ja jag skyller helt på appen!

En lång blöt dag har detta varit, var väldigt skönt att komma hem och få på sig torra kläder förut kan ja lova. Sen ville ja en sväng till kappahl, wilde vägra åka med till "kattboll" så han körde ja iväg till garaget. Tror ni ja hitta nåt på kappahl då? Lovar hade jag inte haft några pengar hade ja hittat massor. Men kom bara därifrån med 3 par skittråkiga men säkert desto skönare trosor, 3 pack strumps för 20:- på rea och en marin blå mössa med vita stjärnor till wilde&hösten även den på rea för 30:- Jaja billigt blev de iallafall. 👍

Sibylla fick laga maten idag, de gjorde dom bra plus att vi fick roliga samlarmuggar :)



Till kvällen väntar en stor godispåse på mig , går åt skogen med allt va diet heter nu ja orkar inte mer. 2 månader och 7.5-8kg fick va nog nu. Ska fortsätta röra på mig en massa fortsättningsvis med och hoppas ja kan hålla resultatet även om jag är en hopplös godis råtta som absolut inte kan tänka mig ett liv utan just GODIS!!!!! Allt är en bra anledning till godis liksom, idag heter den bra anledningen Revenge. Äntligen! :)

Skattpengarna har ramlat in med, en del av dom går oavkortat till ullareds resan till veckan medans resten äts upp av dom vanliga utgifterna för mat , bensin osv. Tråkigt men skönt att veta att man har extra pengar även till sånt. Har inte funnits så mycket extra innan denna månaden Längtar som en tok tilk ullared iallafall , vi kommer ha en toppen dag ja o min fina syster. Vi åker på måndag, tisdag eller söndag. Själv håller ja tummarna för måndag för jag har inte tålamod att vänta längre än så ;)

En hel helg kvar bara..... Men den går nog fort för ja ska jobba extra hela helgen för de är storhelg och tjäna lite extra tills semestern. :)

Nej nu ska jag ta och avrunda här, har inte så mycket mer att skriva idag. Återkommer i helgen.




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0