Testar


Fick för mej att se om iPhone hade lagat sig så satte i laddaren och jajjamen den fungerar igen. Och inte bara det allt ljud och medialjudet fungerar igen, inte fungerat sen förra sommaren de. Det är väl bara en iPhone som skulle göra på de viset iallafall. Den kanske behövde få vila ett tag? 

Hade fått inte mindre än 48 sms/iMessage men har stängt av iMessage nu så kanske de ska fungera att skicka vanliga sms till mig igen :) Alla bilder va såklart kvar och det är jag otroligt glad för. Happy happy happy :) 

Och bloggappen OJ vad jag saknat denna appen! Kanske ska använda denna istället när jag vill skriva?! 

Men nu undrar jag allt hur ja smidigast ska få mina bilder till samsungen? Är ett antal bilder sisådär drygt 1000 stycken så.. 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0