Härlig helg


Igår var de äntligen dags för den efterlängtade hassleparken, klart bland det bästa som händer häromkring på våren/sommaren. Inga bra band denna gången men det gjorde inte så mycket man har det bra nere bland alla bilarna med 👍. Förfest på våran altan med en massa folk, avfärd mot hassle vid halv sju-sju. I 64an åkte ja, syrran, micka, Daniel och emelie som inte vart med ute sen hassle för 2 år sen så de va på tiden de :) Anton bakom ratten. Massor med känt folk i parken och vi (jag&syrran) träffade våran kusin som ja inte sett sen hon var jätte jätteliten. Kul hon är en jättego tjej som verkar vara ganska lik mej och syrran i sätt och tanke. Släkten på våran sida är inte stor men kontakten och sammanhållningen är inte alls bra men Johanna vill jag allt träffa mer :)

Vi lämnade parken ganska tidigt redan runt ett tror ja, men vet inte va klockan va när vi kom hem men de va nog inte heller så sent. Tack för igår allihopa! :)

Ganska pigg idag och bil&altan är städad så om en stund ska jag gå och hämta hem mitt lilla hjärta som är hos sin farmor&farfar.







Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0