Söndag


Sista jobbhelgen på 5 veckor, 3 pass kvar att jobba 6 dagar kvar tills jag har semester. :) Mjukstartar med 3 dagar ledigt efter ikväll.

Igår kan jag ju säga att de inte var min dag, efter att haft ont i ryggen/nacken hela veckan vaknade jag med nackspärr (dock ganska långt bak så kunde ju röra mej bra ändå), på jobbet fick jag en stor tung plåtdörr på hälen aj och dra åt skogen va ont de gjorde! sår och ont. Glömde wildes hjälm när ja skulle hämta han så vi fick gå, hackade armen i nåt när ja skulle plocka ur sheriffen så fick sår och blåmärke på armen. Hällde ett en hel förpackning med spagetti på golvet.... Jaja spagettin plockades upp av min son iallafall, barnarbete tror ja de kallas. -plockar du upp alla spagettin får du en guldpeng!

Kvällen igår blev iallafall en myskväll, choklad, chips och orange is the new black. :)
Sovmorgon idag var välbehövligt, och kl 16 jobb.

Imorn ska vi åka och hälsa på Linda och barnen. De blir trevligt de :)






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0