En bra helg


Igår åkte jag och wilde till Karlstad direkt på morgonen, lite shopping väntade. Penslar, rollerset mm på Biltema. En tur på Toys r'us där vi köpte födelsdags present till William och wilde skulle få välja en "jag är duktig och har börjat gå på pottan" leksak. De blev otippat nog Scooby doo tema. Kul :) En tur på bergvik, tråkig sådan men fick iallafall ett par mjukis shorts för 50:- på lindex till mig och ett schampo eftersom ja tydligen hade köpt två balsam. En båt att leka med i vattnet och fleece byxor för 35:- till wilde&hösten. De gillas, rea is the shit speciellt när man kan fynda tråkiga saker som detta tex fleece. :) Avslutade med ikea och lite små saker där, en stor blomma med kruka till pappa som fyller år. Lavendel och kruka till trappan, en pall till wilde eftersom ja förstört hans när ja måla trappan. Och doftljus såklart :) underbara annanas doft.

Nöjd med dagen for vi hem i värmen, lagade mat och wilde åkte till farmor.




Nu vankades de fest, dricka cider, duscha, dricka cider och göra mej iordning. Ingen förfest men väl nån timme på trappan med först Fridde och sen kom Michelle. Sen rullade vi mot sunne med sheriffen, ja ibland händer de och igår va en sån dag då vi för det första va ute ihop och för de andra ja åkte sheriff :) Kände inte nån i bilen ens och tänkte kliva av i sunne och umgås med min syster istället men så blev det inte. Hade en trevlig kväll som de va :) Mycket bilar ute och jag är så sugen på nån ny bil!! Men dä blir de inget me men jaaa om jag/vi hade vart rika så.. :) Åkte från sunne vid 3 tiden, somnade typ på studs vakna i Grums så ganska lagom hemresa.

Pigg idag vaknade dock ganska sent för att va ja, halv 1 va klockan. Hämta wilde direkt och sen har vi haft en ganska tråkig dag, frostat av frys,tvättat mm. Ikväll får det bli myskväll med hjärtat, godis och Orange is the new black. :)



♡♡♡

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0