Söndag omgång 2


Promenad hem till Emelie och Nova, mys, kaffe, julklappsbyte och barn som inte kan hålla sams.... Gick till furuskog och  där lekte dom en stund men skulle mest ha samma sak eller inte göra nånting i mer än en halv minut så vi gick vidare till piratskepps lekparken istället. Det var en bra ide de för nu vart dom nöjda :) Var ett par trevliga timmar tillsammans, inte ofta vi hinner ses mellan allt så blir tyvärr alldeles för sällan. Tack för idag fina ni, och för dom jättefina julklapparna vi fick <3 

Och idag landade runkeeperns räknande på sammanlagt 1,2 mils promenad för min del. Tummen upp! Skavsår som bevis på att jag gått med.    Imorn får det bli en sväng med, kommer ju aldrig iväg till detta väldige gymmet så nu ska jag iallafall skärpa mig med promenaderna. Kan ju inte direkt skylla på vädret så bara att ut och GÅ! :) 

Potatis och kasslergratäng i ugnen, ensam hemma och nedervåningen städad så nu ska jag slappa i soffan med en bok. För det förtjänar jag minsann även om det finns femtioelva andra saker att göra här hemma. :) 

Våra fina julklappar och barnen mitt i bytet. Jag fick verkligen en kul grej, är som ett presentkort på ett eget personligt skal som jag får göra själv. Välja kort och så alltså sen beställa med en kod.  Annorlunda och kul tyckte jag. :) 

Älskade ungar <3 





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0