Alla hjärtans dag och veckans uppdatering


Glest mellan uppdateringarna nu, händer inte så mkt varje dag så det finns nåt att skriva om så. Jobb måndag till onsdag utan att det direkt hände så mycket annat. Torsdag och jobb där med, veckans sista arbetsdag för mej. Igår hände det dessutom nåt kul, bowling med några ifrån jobbet. Vi blev sju stycken tillslut och hade riktigt kul. Mkt skratt och en tävling oss emellan dessutom. Jag tog hem 3 plasten jag efter en jämn fight med Linda. Priset var doftljus och godis. Just i min smak de :) tack för den trevliga kvällen :) Väl hemma sen blev de tvhäng och hjärtat fixade till jättegoda räkmacker. 

Idag blev det en liten sovmorgon till strax efter 8,  alla hjärtans dag idag och jag uppvaktade mina fina med hjärtepaket. Och jag själv fick en fin ros i kruka. Tack <3 


Sen var det dags för mej och Wilde att göra oss ordning för en dag i Karlstad med Ingela och pappa. Ikea, välsviken, bergvik och ÖB fick sig besök av oss. På Ikea köpte ja doftljus&godis, och Wilde godis och en panda för sina egna pengar. Stora killen :) på välsviken var jag in på lager157 och bytte jeansen jag vann till en annan storlek då dom ja fick inte passade. Perfekt då att de gick att byta. Var in på jula en sväng med men där handla ja bara åt en arbetskamrat men hittade  några bra saker ja ska köpa en annan gång. :) På Bergvik bjudde pappa på mat och jag var in på stadium en sväng och köpte en till favorit tröja för presentkortet ja samlat ihop på m3. Tråkiga färger så blev en svart igen men glad överaskning att dom hade sänkt priset så fick ett presentkort över till en gång. På väg hem åkte vi förbi ÖB också, Ingela sa till Wilde att han fick välja en leksak. Och han var inte sen att ta den största kartongen (och bland dom dyraste) med en radiostyrd Lamborghini. Nöjd kille vill ja lova, den var rolig den. Och ett par filmer försåg han sig med också, blir bortskämd han av morfar och Ingela. Själv köpte ja bara Festis till Wilde där för en gångs skull. Hade nog blivit mer om ja hade haft mer pengar. Men de blir en annan gång de :) 

Wilde har varit jätteduktig hela dagen, lyssnat i affärerna och varit lugn. Då blir man stolt då när de inte är några krångel med nåt :) 

Dagens med sig hem från Karlstad. 

Nu ska Wilde i säng sen får det bli mat och mys med hjärtat. 







Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0