Söndag


Efter 12 timmars sömn kände jag mej lite piggare  men ändå inte helt hundra. Har iallafall haft en mysig dag med Emelie och barna. Bakat, gjort massa julgodis, fikat och haft julklapps utdelning. Jag och wilde har fått så fina julklappar så ♥ Tack för idag! 

Chev 64a, alfons bok och bilar bok med bilmatta&bilar. 

Mina fina julklappar. 

Tokiga ungar och ja det kom ju faktiskt lite snö en sväng med. :) 

Godsakerna! Mina favoriter var helt klart jordnötsgodiset. Mums! 

Och så julgranen med sina fina ugglor :) 

Nu sitter jag uppkrupen i soffan, känns som febern är på väg tillbaka. Trodde knappt man fick bara feber som vuxen men tydligen får man det. Brukar ju inte vara så att man bara får feber utan några andra tydliga förkylningssymptom eller så men ja skulle jag få de jag.. Töligt är det. Och som pricken över iet är ryggen hel skrot efter att ha sovit så länge för min rygg tål inte att va stilla på de viset. Näh ja e inte ett dugg bitter. Så nu hoppas vi på feberfri och pigg imorn för ska ryggen bli bättre måste ja röra på mej ordentligt. Och så är de inte kul att jobba lång dag när man inte är helt pigg heller.  

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0