Härliga jul


Haft en fin jul med min kära familj. Gårdagen tillbringades med mina killar, pappa&ingela, syrran&tom. Massor med god mat, godis och julklappar. Ett par filmer och ja bara sådär allmänt lugnt och gött. Tack för en toppen dag! ♥ På förmiddagen var vi även en sväng till svärföräldrarna, Stig är så dålig i ryggen så dom orkade inte vara med men vi va där med julklapp och fick god fika och wilde julklappar. 

Världens goaste och lyckligaste kille ♥

Ända sen i helgas har ja ju inte varit helt bra. Imorse var det pest och pina, så tät ont i halsen och allt är blah! Hade ingen lust med nåt men fick plocka lite ordning och slänga på kaffe så kom mamma och brorsan hit på kaffe. Syrran&tom var såklart med också men mormor va sjuk och kunde inte komma. Blev inte så långvarigt och resten av dagen bara slapp. Stör mej så gruvligt att ja inte mår bra, kaos överallt men ja bara orkar inte.. 1 dag kvar att "kurera" sen ska ja vara pigg och alert för det är dubbelpass gånger 2 med jobb för min del i helgen. Gött och tjäna extra kronor tyckte jag. 

Förövrigt måste vi ha varit himla snälla här på annelundsvägen. Fått så himla mycket fint! Är så glad & nöjd. Tack! 

Heminredning, sängkläder, hårgrejer, parfym, presentkort på creative art & kappahl m.m 


wilde har fått en massa fint han med, här är en del utav de iallafall. 

Förutom detta en massa bilar, böcker, 2 filmer, almanacka, pengar m.m. Har man stor familj ja då blir man bortskämd också :) 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0