1 vecka kvar


Bara en vecka kvar till jul, men vart är snön? Hoppas verkligen på en vit jul. 

Fullt upp fram tills dess, imorn är ja faktiskt ledig. Fanns bara 2 timmars pass och jag kände verkligen ingen energi för att gå upp och ta ett sånt pass så tog oss ledigt istället. Det ska bli en grejar dag, städa, fixa köttbullarna till jul och lite sånt ungefär lika roligt :D Får se om de blir så vi ska träffa stephanie och elias med. Och såklart några kilometer promenad de är ett måste de. 

Fredag jobb sen, lördag åker jag och hjärtat till Karlstad. Söndag blir det julbak och mys med emelie&barna. Måndag jobb och tisdag en tur till karlstad igen men då med min syster :) Sen var de jul, 4a dagar ledigt under jul helgen sen jobbas de intensivt där en sväng innan en till 4a dagars ledighet. Wilde ska va ledig i lite mer än 14 dagar på raken han. 

Imorn kommer förhoppningsvis min glossybox med, abstinens på spoliergrupperna men vägrar gå in innan ja fått min egen box. Hur ska ja kunna säga upp den?! Tänker verkligen att ja borde göra de men de är svårt.. :) :) Blir nog att behålla ett tag till om ja inte blir alldels för missnöjd med nån box och tröttnar ändå. 

Nej nu vankas de mat här i huset så tror ja får göra ett ryck och plocka undan på bordet nu. Hörs kanske imorn igen.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0