Måndag


Måndag och slutspurt på semstern nu :)

Helgen har varit lugn, myst hemma, kollat film,ätit gott och läst en massa. Igår hade vi stephanie och elias här på kaffe och lek en stund med. :)

Igår flyttade 64an till Stockholm, väldigt nöjd vi fick bra för den (tror jag iallafall) ;) Tillräckligt mycket för att kunna ge oss ut på en roadtrip i eftermiddag för att köpa en 56a istället. Bara tanken på en 50 talare gör mej lycklig, nu går de åt rätt håll :) Denna har dessutom hela soffor, innertak och dörrsidor som är hela dock inte klädda men de är mer än 64an hade de. Lacken skulle väl vara sådär men inte värre än den vi hade så. Ska köra hem den på kärra så syrran blir med sen också och hjälper till och kör för jag får inte köra med den kärran med mitt vanliga körkort jag.

Vädret idag var väl jämt inte de roligaste men får bli på med regnkläderna och ut på promenad ändå sen. Ska ja sitta 60-70 mil i bil sen ska jag då inte ladda upp med att sitta i soffan hela dagen innan iallafall. Wilde ska sova hos morfar och ingela ikväll han så han slipper så lång resa i bil.

Kikar in imorn igen och visar upp våran nya bil :)






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0