påsk



Igår fick jag iväg och panik köpa en ny telefon, min älskade och ibland hatade iphone bestämde sig för att säga upp kontakten med mig i onsdags. Satt och höll på att göra plats i telefon för den senaste uppdateringen när mitten knappen slutade att fungera sen blev telefonen helt svart gick att ringa till den osv men inte att svara inte att få på skärmen osv. Panik! hoppades på att den skulle starta igen och vaknade flera gånger under natten ihopp om att den skulle va som vanligt igen men nejdå. Ringde flera gånger på den och ja hörde att ja fick sms men kunde inte göra ett skit. Åhhh. .. Ny telefon hade jag inte tänkt skaffa förens mitt abonnemang går ut men nu fick de bli en på avbetalning på audio video. blöh! En Samsung s4 blev de iallafall, och ja vet att de finns en 5 nu men jag var nöjd med 4 både för priset och så tyckte ja 5an var väl stor. Kommer säkert att bli bra med denna men just nu är jag mest ledsen för alla bilder som är borta, allt annat som är borta och för att jag var tvungen att ta en på avbetalning men vad skulle ja göra liksom? har bara mobil eftersom min dator är trasig och då ska allt den vara bra också och ville absolut inte byta ner mig eftersom ja använder den så himla mkt.




Påsk var de med och jag har valt att jobba jobba jobba denna påsken men har iallafall haft lite påsk mys idag. Mina hjärtan fick gå på påskäggs jakt imorse och när ja kom hem gjorde vi lite påskmat och så slängde ja ihop en påsk kaka som Ingela, syrran och tom kom hit och fikade på. Sen var det dags att lämna wilde hos farmor där han sks sova, jag tog en 40 minuters promenad och försökte göra mej av med lite påsk mat och kaka för usch va tjock ja kände mej efter ha levt på shakes, ägg och sallad i snart tre veckor. Gick upp i skogen och halvvägs börja ja tänka på björnen och undrade lite va fan jag skulle ge mej ut själv för och ingen vet var ja är men tröstade mig med att den ju ska ha vandrat vidare så ja gick vidare med hjärtat i halsen för hade lika långt åt båda hållen när ja kom på de. När ja skulle gå tillbaka sen kom de lägligt nog en gubbe med hund så då kändes de okej att ta samma väg tillbaka då ja skymta en varseljacka och hund ca 50 meter framför mej hela vägen. Nu ligger ja på soffan och väntar på lets dance ska börja, känns som en helt okej fredag ända.



återstår att se hur detta inlägg blev då, ser helt annorlunda ut mot vad ja är van vid men får hoppas de ser okej ut och är läsbart.

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0