Loppi blogbag


I förra veckan hämtade jag ut min loppi blogbag vårpepp. Jätte kul att jag fick vara med och prova. :)





Blåbärs bar från naruridet tyckte jag skulle passa mej perfekt och hade med den för att äta på jobbet, men uäk den fixade inte jag. konstgjord smak och svåräten är mitt omdöme om den.

Vitalinea PRO med smaken passionsfrukt hittade jag tillslut i Åmål igår och jag har hunnit smaka än utan den får bli mellis på jobbet under veckan tänkte ja. Jag har stora förhoppningar iallafall, nyttig med en helt okej mängd kalorier.

Step by step godis surt godis med fruktsmak. Ekologiskt och naturligt. Helt okej godis :)

Supernature supermat nånting som jag inte blev riktigt klok på. Fullt i nyttigheter och om jag fattat de rätt en riktig detox men SMAKEN!!! Nä de funka inte för mej att dricka iallafall tyvärr...

Friggs the sockerbalans smakade bra och bra för kroppen.

Bok från harlequin. inte hunnit sätta mej till ro och läsa än men de kommer de lovar ja. En bra bok är alltid uppskattat.

Sheer cover bronzing var nåt nytt för mej men den kommer ja fortsätta använda blev bra fint och fräscht av den.




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0