Busungarnas barnloppis


Imorse åkte ja, Emelie, Stephanie och Sandra iväg till svanskog och den efterlängtade busungarnas barnloppis. Den helt klart bästa barnloppisen man kan hitta. Jag har sparat undan alla pengarna som jag fått in på köp och sälj den senaste tiden och lagt i en burk bara för att köpa upp allt på loppisen nu. Det måste vara det som kallas att återanvända väl?! Är så himla nöjd med allt jag fick. Väldigt bra saker är de. 
Kläder kläder kläder, blixten kläder och foppisar, angry birds jacka och byxor, byggare Bob pyjamaser ggr 2, keps med döskalle och en favorit tröja som han redan har en efter William men ja gillar den så mkt så då kan man ha två,  pirat pyjamas och bamse frotté morgonrock. Dyrast var angry birds byxorna för 40:- billigast blixten T-shirten för 5:- :) 

Disney trivial Pursuit som jag var så nöjd med men så var de inte komplett när ja väl kom hem kollade bara lite snabbt där, tråkigt!! Går de att köpa extra "tårtbitar" tro för de är dom son saknas? 

Filmer, bamse foppisar, blixten fika låda, och bra att ha till dagis regnoverall, stövlar och 2 överdragsbyxor (som inte är med på bild.) En bok som inte är med på bild. Och till mig blev de ett par gröna (såklart äkta) converse för ynka 50:-. Inte en färg ja hade köpt till ordinarie pris men för det priset så ;) köpte även ett par grå puma knickers till mig för 10:-. 

Barnloppis är så kul! Dock undrar man många gånger hur folk tänker när dom sätter priset?! En del måste drömma bra, blixten kläder tex är många gånger galet dyra för att vara utslitna, dåliga tryck etc. Näh fint ska de va till låga priser då är barnloppis som bäst :) 

Nu är det färdigshoppat för lång tid framöver vill ja lova nu har han så han klarar sej länge. 






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0