Tisdag


Tisdag kväll och jag sitter i soffan och inväntar Hollywood fruarna. Imorn är det dags för min tatuering men jag skulle inte vilja påstå att jag längtar ihjäl mig direkt. Är inte alls nöjd med hur min arm ser ut nu, har blivit mer och mer missnöjd med allt för varje dag som går. För det första så var den verkligen svindyr, 1000:- timmen kanske är ett vanligt pris men jag fick även betala 1000:- för den timmen jag satt i deras soffa och väntade på att att han skulle göra sig klar så det gör den dyr. Sen är färgerna på rosen helt fel, jag sa att jag ville att färgerna skulle vara så lika min gamla rostatuering som möjligt men ändå är bladen som då borde varit mörkgröna limegröna.. Sen på det är den jättedåligt ifylld så det saknas massor med färg i den, den är även ärrig så den är rosa på sina ställen. Jättetrist! Sen i helgen som var upptäckte Michelle den största tabben av dom alla och får mej att vara ännu mera ledsen över min arm, diamanten är   3D och ser inte alls ut som en oldschool diamant. Kan inte för mitt liv förstå hur jag inte kunde se det då eller hur jag kunnat missa de, har känt att den sett konstig ut men inte varför. Och jag bannar mej själv för att jag inte såg det då och kunde stoppa de. Men han hade ju fått bilden och det var så jag sa att jag ville ha som på bilden gällande både stil och färg.  Blä blä och fy.... Inte enbart tatuerarens fel men ändock ett jävla fel och varför/hur har ja kunnat missa det och låtit det bli så? Men nu ska jag iallafall göra precis som han sa till mig när jag var inne för att prata med dom för några veckor sen.  Då sa han till mej när jag tyckte att dom skulle ha så mycket pengar för väldigt lite tatuering att det var fritt fram och gå till nån annan. Och ja jag ska! Lovar att aldrig mer sätta min fot där så imorn blir det ett besök på just one more tattoo för halva priset mot vad dom skulle ha här i stan för samma sak och då är det detta en tatuerare som är känd för att vara bra på en etablerad studio så nu kan det bara bli bättre hoppas jag?! Imorn ska dom gula blommorna fyllas i och även den diamanten utan färg. Till nästa gång det blir dags kommer jag få fylla i och fixa färgerna på rosen, förhoppningsvis kunna "rädda" diamanten och göra bakgrund och fylla ut med mera motiv. Jag vill att det ska vara klart och vara så fint som jag tänkt mig, men till våren ska det vara de hoppas ja :) 

Nej Hollywood fruarna nu, sen sängen så jag är pigg till jobbet och direkt efter det till kil. Hjärtat följer med och håller mej sällskap denna gången så jag slipper åka själv denna gången med. :) 





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0