Söndag morgon


Ligger i sängen och njuter av att inte behöva gå upp, Wilde sover hos farmor eftersom jag jobbade 7,00 till 22,30 igår och pappan var i Årjäng. Ska dock snart gå upp och gå och hämta han för att sen gå på en riktigt lång promenad. Efter gårdagen på jobbet med massa helg gott och pizza med med mina hjärtan i fredags behöver ja gå minst en mil :s 

Under veckan har jag mest bara jobbat och varit hemma som vanligt. I onsdags efter jobbet var jag till Ingela och klippte topparna, syns inte men de känns :) har fått väldigt positiva kommentaren om min nya hårfärg med, kul de :) 

Igår när jag hade rast var jag en sväng förbi en loppis som en kompis hade fixat, väldigt nöjd med inköpet av en onepiece med dödskallar, stjärnor och andra mönster för 10:- Tror Wilde kommer gilla den med :) 

Nej nu ska ja nog avrunda här och gå upp och greja  så jag kommer iväg nångång och hämtar Wilde. Ikväll när jag slutar jobba har jag jobbat 55,5 timme denna veckan, gött :) 

Världens finaste Wilde ❤


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0