Måndag


Måndag idag och det betyder att jag har jobbat, efter jobbet blev det en långpromenad med vagnen. Gick till Domus för att hämta paket och till netto för att köpa en sån där barntoasits till Wilde ihopp om att han ska bli minsta lilla intresserad av toa/potta. Hoppas denna racingbil sits hjälper nu :) 

När vi kom hem var det samma plock som alltid, tvätt, mat mm. Nu nattas Wilde och sen ska jag krypa ner i soffan med filt, bok och vindruvor. 

Imorn väntar ett pass i västra 7-15, sen cykla fort som bara den till dagis och sen hem och byta till bilen och för att åka mot jobbet för ytterligare ett pass 16-22,30. Detta dubbelpass gör jag för att kunna "stanna hemma" på onsdag då det annars bara fanns extra kvällar att jobba, hjärtat fyller år och då är det trist att jobba kvällen. Vi ska ta oss en tur till Karlstad och Ikea. Mysigt de! :) köpa nya madrasser så ja slipper vakna varenda morgon med bruten rygg och nacke. Fjädrarna i min madrass har sagt upp sig sen nån vecka tillbaka så det är ett måste nu med nya. Förresten på tal om födelsedag så är Wilde för rolig, frågade vad han ville ge pappa. En cheva, en brandbil och en cheva till. Misstänkt likt Wildes egna önskelista, undrar om han har nån baktanke? ;) 

Nu måste jag bara visa upp mina fina ljuslyktor jag hämtade förut. Ugglor! <3 Men vart ska jag ha dom är den stora frågan?! 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0