Torsdag


Oj vilken lång vecka! Det har iallafall känts så. Längtar tills imorn kväll vid den här tiden då har jag helgen, vi har storhandlat och sitter förhoppningsvis med en stor fet pizza! Uh så gött :) 

Veckan har varit fullsatt änsålänge, i tisdags var det som sagt jobba och ao träff. Igår körde jag på jobbet, gymmet och ännu en tur på jobbet. Idag har sista dagen på arbetsmiljö utbildning varit, jag är nöjd med den. Ännu en bra sak att ha med sig i "ryggsäcken". Jag ska bli så klok en dag när jag blivit stor, lite som dom där som jag tycker är helt otroliga människor. Men long way to go och mycket att lära innan jag ens är i närheten av dom super tjejerna som kan så mycket om allt. 

Jaja när jag kom hem väntade urplockning i bil. Dammsuga slapp jag eftersom regnet kom och hälsa på. Krattade ihop en massa äpplen men sen tog lusten att greja slut. Nu sitter jag i soffan med magen full i mat, kebab på menyn idag. 

Har träningsvärk efter gårdagens pass på gymmet, känns bra då vet man att man gjort nåt ;) men nu funderar jag på när vi ska komma iväg igen?! Känner mej så taggad på de men hinner inte dom närmaste dagarna och på söndag skulle det vara så skönt att bara ha en vilodag. Men men nån dag borde vi kunna trycka in en tur. :) 

Dags att försöka få Wilde i säng nu snart kanske och sen se om tv bjuder på nåt bra ikväll... Och sätta mej och lägga in alla räkningar med, yeaj. 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0