Lördag


I förmiddags åkte Wilde till faster Ewa och vi stack till gymmet, äntligen! Men en gång är ingen gång så nu är det bara att fortsätta också. 45 minuter på crosstrainern idag och jag känner mej helt okej nöjd med de. Annars idag har de inte hänt så mkt, ganska skönt de med. 

Wilde sover och jag är ensam hemma nu ikväll, laddar plattan för att kunna titta på veckans greys sen. Varma mackor och liiiite godis till de. Sen tidigt i säng, alla dessa tidiga morgnar gör mej sliten och trött. Speciellt tillsammans med en trots som helt klart märks av. Men det glömmer man samtidigt ganska fort när han drar igång och pratar. Har så mkt att säga och fråga om och fundera på. Förresten är han han rolig när man säger att man älskar honom. Inget älskar dej tillbaka där inte, jag älskar farmor jag säger han. Fast han älskar nog oss också egentligen ;) 

Nu är mina mackor klara så nu får jag vara klar här. 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0