Lång dag idag...


Finns inte nån längre dag än just denna efter klockomställning. Känns som det egentligen kan kvitta, jag är iallafall glad för varje sån här dag som jag inte ska upp och jobba på. Usch blir ju alldeles förvirrad. 

Idag har vi iallafall hunnit med mycket, fixat ute med bilar så nu är min renare inuti och Volvon fick vinterdäck. Blixten har fått vara ute utan sele för första gången och det gick fint. Har även hunnit med en massa tvätt, bakat äppelkaka och Wilde har bakat Toy story cupcakes. Haft Emelie, Stephanie och barnen här på kaffe och fika. Nu ligger jag och Wilde på soffan en stund, jag ska snart hoppa i duschen och ikväll blir det efterlängtat avsnitt av solsidan. 

Har förövrigt varit en lat vecka det, tur att det blir ändring på de till veckan. Då drar våga ta steget igång och då jädrar ska ja ut o gå en massa!! :) och  gymmet ska besökas mer än bara en gång som det blev denna veckan. Illa! Och passa på att cykla detta sista nu innan det blir både kallt o halt. Var lat o hade bilen två dagar förra veckan, inte bra! Men det regnade nåt förbaskat mycket så var ganska skönt att slippa gå blöt o med de även kall hela dagarna så... 

Nej slutbabblat nu, avslutar med dagens bild :) 





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0