Fin fina lördag


Haft en härlig dag i Karlstad idag med syster och Wilde. Shoppat en massa och sett femtioelva saker jag bara måste ha. När åker vi tillbaka och köper dom?! Hade inte direkt nån ekonomi till att go bananas i affärerna men skam den som inte försöker väl? Väldigt många kassar och sms "hey you wrapp shopping like à pro" senare kändes denna dagen väldigt lyckad. Brände bara 440:- allt som allt på hela dagen. Tummen upp för mig :) Wilde blev ju som vanligt bortskämd av sin Ossi han som alltid när vi är ute. Jättefina cars kläder, barnbox på Max  och godis hus. Från mej blev bara ett ritblock med jultomtar och kalsonger. 

Wildes :) 

Själv fick jag mej det jag skulle ha och lite annat smått o gott. En tröja på stadium, inte exakt samma som den jag har och älskar men samma längd, märke och pris så hoppas även på samma kvalité. Dyrast idag den, 199:- efter presentkortet var använt. Smink, slingblondering, strumpor, tvål, duschcreme. Hipstersen fick jag av syster, hon köpte 3 för 2 och gav mej de tredje paret, gulle :) inte bara Wilde som blir lite bortskämd kanske ;) härliga bubbelgum doftljus från lagerhaus och har även köpt massa fina ljuslyktor att ha till jul som ni ser, ett set med röda och sen två olika guld att matcha dom med. Märks det att vi lääääängtar efter jul eller?! Förövrigt borde alla skaffa wrapp, vilken bra grej! 


Det var även bergviksdagarna idag så Wilde har blivit bjuden på både chips och godis. Sett troll och Frankensteins monster. Massa folk ute och påväg igenom hela stället innan vi skulle åka hem bjöd syrran på dagens skratt. Jag kör Wilde i vagnen och hon går bredvid mej, Wilde har suttit i vagnen en bra stund han men helt plötsligt kliver syrran åt höger mot ett barn och säger lite skarpt kom nu Wilde!! Där står ett stackars blont spökmålat barn och kollar. Hahahahaha å herre att jag inte dog på fläcken, skratta som jag vet inte vad. Snacka och blackout! Hahahaha  

Och det går såklart inte att återge hur otroligt kul det var men ja ni kan nog förstå att jag skratta! Tack för idag :) 

Nu ska det snart få bli kvällen här för Wilde och vi ska ha myskväll med senaste sons avsnitten. Fin kväll de med mitt hjärta <3 




Kommentera
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

2013-10-27 @ 12:54:29
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0