Ullareds resan :)


Helt klart en lyckad tur till Ullared i torsdags, hittade det mesta jag skulle ha utom heminredning och kläder som dom inte hade nåt i min smak. Lagom åtgång på pengarna för en gångs skull, många julklappar klara och sjukt nöjd med Wildes saker. Rätt mkt folk där men bara att bita ihop och köra sitt race. Så här såg de ut när vi skulle åka hem: 

Härligt va? ;) 

Här kommer typ allt ja köpte utom julklapparna dom kan man ju inte visa upp här så. Förutom wildes, han läser inte här ändå. 

 Kläder och väskor till mig, och den snygga halsduken. 

Till Wilde, galet nöjd med alla chevorna jag hittade där. Och till de priset!!! Bästa på hela turen de. Kommer bli bra födelsedags presenter och julklappar de. 

 
Gott o blandat! :) 













Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0