Torsdag


Jobb fram till kl 14 idag sen tog ja äntligen helgen efter många dagar med jobb. Snabbt hemåt, byta om och sen kom Sandra i William. Hade lite försenad paketutdelning eftersom vi fyllt år alla utom Wilde, ja vi är inte så bra på att lyckas ses. Svårt att få tiden när vi båda jobbar så himla mycket och dom där milen mellan Säffle och Grums har en förmåga att bli väldigt långa tyvärr. Men alltid lika trevligt när vi väl ses, och barna trivs bra ihop trots åldersskillnaden :) kan nog ha att göra med att dom iallafall har samma intresse -bilar och allra helst raggarbilar :) 

Man får vara effektiv när man har en ledig stund med. Klockan tre kom Angelika Hår-resande frisör, så himla smidigt att kunna klippa sej hemma. Jag är jättenöjd med mitt hår nu. Kommer ringa på henne gång jag ska klippa mig. Bra frisör, prisvärt och precis som på salong med hårtvätt, klipp och styling :) 

När jag var klar i håret blev det fika och prat med Sandra och William innan de va dags för dom att åka igen. Fick oss ett gott skratt åt wildes utlägg om älgen som skulle komma och kolla på han genom fönstret och ha sönder det för sen slicka på han. Vilken fantasi! 

Nu ligger jag på soffan med god mat l magen, baconlindad fläskfilé med kantarellsås och potatis. Galet gott! Han kan min man :) 

Ikväll blir det mys och senaste avsnittet sons, vilken bra dag detta är. 

Dagens bild 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0