Söndag


Blev en ganska lugn dag idag ändå, grejat lite inne, grejat lite ute, tvättat, slagit in julklappar och slappat. Uppvaktat pappan såklart med såhär på farsdag, set med dusch och deo, lotter och teckningar fick han :) tänkte uppvakta min egen far med men han fick jag inte ens tag i på telefon förrens han ringde själv för att "påminna" mig om att de var farsdag. Han är go min pappa :) 

Blev en smula irriterad på mej själv imorse, skulle beställa två filmer från discshop imorse då jag hade ett presentkort där och tänkte då passa på att beställa två favoriter som fått ben. Cry baby som fick hjälp iväg och aldrig kom tillbaka och Walk the line som försvunnit här hemma. Knappa in koden och godkände och ordern går igenom två gånger, en med koden och en gång utan. Men åh! Mejlat deras kundtjänst och hoppas dom kan ta bort ordern utan koden för den vill ja inte ha. Annars gör jag fundera på vem som skulle vilja ha cry baby eller Walk the line i julklapp? Tur dom åtminstone inte var svindyra :) fast jag föredrar och bara få dom som snudd på vart gratis. 

Nåt positivt är iallafall att Canal digital har hittat mina pengar äntligen, yeaj! :) får dom dock inte tillbaka på kontot utan dom drar de på räkningarna men jag har åtminstone inte slängt nästan 500:- på ingenting :) 

Nej nu ska vi äta nachos, är de helg så äre! Och sen är det solsidan på tv. 

Gick till skogen förut och plockade lite grenar och då blev det så här fint på trappan. Bara jultomten som saknas men han får stanna inne ett tag till han :) 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0