Onsdag


Igår var det dags för årets nomineringsmöte, ingen tur på cykeln denna gången heller men nästa års kryssning är bokad och det längtar ja efter som bara den. Massa roligt folk, flera sektioner som åker och jag tror det kommer bli en ännu roligare resa denna gången än sist. Min hytt kamrat blev Annelie denna gången, vi gick utbildningen till ao tillsammans. Flera från jobbet som ska med, några av mina gamla arbetskamrater, tjejer jag träffade på utbildningen och även Evelina eftersom Grums åker med. Skitkul!! :) 

Idag har det varit en mysig dag, tycker ja iallafall jag tycker om när vi gör saker tillsammans. Varit ute på promenad jag och Wilde, veckohandlat, varit en snabbsväng på Ikea och biltema sen vidare till långt ute i skogen nånstans i Örebro kommun för att hämta motorn till  64 an. På väg hem fick Max laga mat åt oss, hemma var vi runt åttatiden nångång igen. 


Mina fina killar <3 

Där vi var och hämtade motorn var hela gården mer eller mindre fylld med diverse olika bilar. Fanns ett par riktigt fräna bilar som jag var tvungen att smygfotografera lite. En Ford 56a och en mercury 56a. Skulle inte tacka nej till att ha nån av dom på våran gård, synd att man inte har hur mycket pengar som helst bara så vi får väl vara nöjda med dom vi har :)



 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0