Meandi


Har ju som nämnt tidigare haft meandi visning idag, förmodligen den sista jag haft iallafall. Många inbjudna men imorse började tyvärr smsen och trilla in så panik bjöd in lite flera men samma sak igen nu fram åt kvällen. Känns ganska trist vill ja lova eftersom det blev samma sak sist gång. Men några goa tjejer och barn kom och trevligt var det ändå :) men kanske inte lika trevligt för säljaren då försäljningen inte blev nåt vidare för henne, vart där och vet hur det är. Men är ju så det kan bli tyvärr.. Jag köpte mer än tänkt, samvetet tog över och hade från början bara tänkt köpa en sak till Wilde -en mössa. Men det blev ett par sweat jeans till mej med.. Som sagt samvetet tog över men dom var inte så onödiga ändå för så mkt har jag inte och ha på benen. Mest annat ja köper jämt så. 

Linnet överst är min värdinne gåva, Wilde fick dödskallemössan trots att han själv helst ville ha en med cupcakes :p Sweat jeansen till mig och till sist ett förkläde till Wilde som var bokningsgåva. :) Helt klart är meandi mer lönsamt som värdinna eftersom man får gåvor då, men så är det ju med det mesta som man har för party/visning hemma. 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0