Helgen


Min egentligen lediga helg denna helgen men har jobbat både igår kväll till 20,15 och dagen idag. Det va den helgen de, lite extra kronor på kontot i december kanske? Och några timmar på årsarbetskontot... 

När jag kom hem fixade jag till en bulldeg och lyckades orsaka en liten eldsvåda. Hur vet jag inte riktigt, hade en bullplåt under handduk på jäsning på spisen. Har induktionshäll och av nån anledning har den gått igång och tydligen var plåten magnetisk för det börjar brinna i plåten, ett par av bullarna och handduken. Bra där! Spöket Axel sa en på Instagram haha ja nästan så man kunde trot. Tur de gick bra iallafall, tur ja såg det i tid. Pjuh! Bullarna smaka förövrigt gott trots allt. :)

Ikväll ska det bara vara myskväll, chips, dip och film. Känner förövrigt inte för att göra ett skit eller ens gå utanför dörren denna helgen och de som jag är ledig nu men det finns tusen saker att göra och umgås när man väl har tiden så det får bli en annan gång.. Skulle sitta fint med en vecka ledigt eller så men de får bli till jul de så den som väntar eller hur va de nu?!  

Nej nu sover nog barnet så nu ska jag smyga mej neröver och se om han som sover på soffan vill vakna ist och ha myskväll med mig :) <3 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0