Wildes vagn

 
Jag har velat ha en svart Brio sitty länge nu och härom kvällen var jag nära på att beställa en men så tänkte jag till lite och visst är det onödigt att köpa en till när han redan har en sitty fast grön, plus en emmaljunga scooter och en svart paraplysulky. Förvisso börjar emmaljungan att bli väl liten för hans lång ben för han sitter med fötterna mellan fotstödet och däcken men 4 vagnar är väl kanske 1 för mycket ändå? Förresten så har han ju redan fyra fast cresenten räknas inte för den står isår monterad och används inte. Men hursomhelst så istället för att köpa en till googlade jag lite på att färga om vagn och det verkade sprättlätt så jag klickade hem lite svart färg från panduro istället. Trodde det skulle gå åt jättemkt så tog en 1 liters flaska och en 250ml och med frakt gick det på drygt 260:-. Idag hämtade jag paketet och satte igång med projekt färgning. Och jag är skitnöjd med resultatet vill jag lova. Dock köpte jag en liter färg för mkt så hade kunnat komma undan med 69:- + frakt. Men men så är det, nu kan jag färga igen iallafall om det skulle blekas av i färgen. :) Här har ni resultatet!
 
 

Kommentera
Postat av: Mitha

Oj det blev ju skitbra!!! =) skulle också vilja ha en sån till Nikki=) smidiga och bra!!

Svar: Ja det blev riktigt bra faktiskt :) Och javisst så smidiga och bra så! :)
Sandra

2013-05-11 @ 08:45:54
URL: http://kaosmorsan.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0