Måndag

 
Tiden bara springer iväg och här blir inte mycket skrivet märker jag. Vad har hänt sen sist då tro? Mest jobb som för det mesta, 8e dagen på raken avklarades idag, haft en bra dag i västra och slutade kl 13. Klart den bästa tiden på dagen att sluta även om det bästa för min egen skull är att jobba till 4 eftersom jag behöver tiden hela tiden denna tiden och ju kortare dagar desto fler dagar får ja jobba i slutändan. Men som sagt 13 är en bra tid eftersom man har heeeela dagen kvar nästan, fixade lite korv och bröd när vi kom hem och sen satte jag igång och städa så nu är det rent och fräscht eller ja..... åtminstone ganska fritt från slipdamm och spån :)
 
Och så skriver jag vad har hänt sen sist och skriver sen x antal rader om idag. Jaja det började bra iallafall. Men ja sen sist då, vad har hunnits med? Kalas för Nova har vi varit på, lilla tjejen blev 2 år i onsdags och gratulerade även Emelie i efterskott på 25års dagen då. Vi har även hunnit med att vara  l lekparken, så skönt att det börjar bli lite varmare så man kan vara där :)  och lite grejande här hemma. Ska dock inte ta åt mej nån ära för greja hemma för jag har som sagt mest jobbat jag och hjärtat mitt han har grejat han. Men igår grejade jag iallafall,plockade av och spolade av hela lilla uteplatsen på framsidan med högtryckstvätten och likaså spolades dom små cafemöblerna tills dom inte hade nån färg kvar. Lät dom torka i solen och sen åkte dom in och fick första omgången med ny fräsch vit färg. Ett andra lager senare idag så borde dom vara klara sen. Kommer bli så bra när det blir klart, ni ska få se så fort det är det.
 
Nu ska jag ta och hänga ut lite tvätt jag och sen sätta på en kopp kaffe så nu avslutar jag här med ett bildkollage från Novas kalas.
Gjorde varsitt eget kort till både Emelie och Nova, ganska nöjd med reultatet synd bara att man aldrig har ro att sitta och pyssla så ofta längre. Resten av bilderna är från kalaset, det tuffa glasståget, massor av Wilde&Nova och sen Ickas marsvin Staffan som hade åkt med för att fira Nova. Wilde blev jätteglad han, en mus sa han och slängde sig på golvet framför buren när dom kom! haha
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0