Fredag

 
Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag detta. Har lovat Wilde en tur till lekparken, får se om vi får nåt sällskap dit annars får det allt bli en snabb tur. Gräsmattan måste klippas, men frågan är om jag ska göra det idag eller imorn? Min tur är det iallafall, usch och fy så tråkigt och ett måste att göra är det tyvärr med. Men får väl passa på att få lite sol samtidigt.  :) I kvällingen ska vi på 18års kalas för Wildes kusin Linda. Och sen är det äntligen snart lördag, dom utlovar toppenväder så kvällen imorn lär bli förbaskat bra. Grillfest/förfest här hemma, bra folk och sen Ewa Eastwood i Hassle. Som jag längtat efter denna lördagen!
 
 
  

Kommentera
Postat av: Fru P

Hoppas den blev riktigt skoj!!

Eftersom du varit med och tävlat tidigare på min blogg tänkte jag tipsa om att jag nu har tre tävlingar uppe i bloggen med jättefina vinster!

Hoppas du vill vara med och ha nu en härlig vecka!

Hälsningar

Fru P

2013-06-03 @ 15:48:50
URL: http://frupblog.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0