Söndag

 
Hade en trevlig kväll igår, satt ute hos Sandra och drack lite och tjata en massa och sen blev det en tur med 65an på stan. Ganska dött ute och förbannat kallt, usch vad trött jag är på vinter och kyla nu. Vet att det bara är mars men denna vintern har varit så lång nu vill jag ha vår! Avslutade kvällen ganska tidigt med mat på Säffles sen åkte vi hemöver. Hemma redan vid halv 2 och kröp i säng.
 
Vaknade onödigt tidigt imorse men pigg, huh var jämt livrädd för att bli så bakis som sist men det gick ju fint att inte bli det. Har suttit här i soffan under filten ett bra tag nu. Saknar ihjäl mej efter mina hjärtan, så tomt här hemma utan dom. Blir att hämta lillhjärtat tidigare än tänkt och så ska vi åka in på Ica och köpa med oss godsaker och bara mysa hela eftermiddagen har jag tänkt mej och senare ikväll kommer stora hjärtat hem med. <3 Tror jag ska ta ett ryck och städa här hemma innan Wilde hämtas iallafall, gott att ha det gjort. Imorn är jobb som gäller igen, jobbar 4 dagar denna veckan sen tar jag långhelg. Åh så jag längtar, fredagen när det blir Karlstad med min fina vän och våra goa ungar. Lördag bara ledigt och då är det både familjedag här i Säffle och barnloppis i Åmål så får se om man går på nåt av det och söndagen drar vi på kryssning med Kommunal. Tog tisdagen som en extra dag ledigt också. Denna veckan ser jag fram emot, enda lilla tråkiga är ett besök hos tandläkaren på onsdag som förstör lite i en annars så fin vecka.
 
 
 
 
Gårdagens Sandra

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0