Lördag kväll

 
Vilken välbehövlig ledig dag detta har varit. Tog en sväng på stan förut, var till granngården och köpte stora backar så jag skulle kunna röja undan alla Wildes urväxta kläder och få ner dom i källaren. Dessvärre räckte inte backarna långt så det måste köpas minst 4 stycken till. Skönt att få plats i skåpen uppe iallafall, lite dåligt med förvaring här tyvärr. Men med lite ordning i källaren med hyllor och backar kommer det bli så mycket bättre :) Har även rensat ur och slängt en massa skit, alltid lika skönt det. När vi var på stan blev det en sväng in på lindex och kappahl också och jag fick mej lite nya underkläder och en foundation. :)
 
När vi kom hem blev det en massa besök, först kom pappa och Ingela med ägg till Wilde. Sen kom Ewa och Gullbritt hit och även dom hade ägg till Wilde med sig. Maria kom förbi med, hon lämnade ägg häromdagen hon men hon hade med sig en påse saker efter Markus som Wilde fick. Det var bland annat badlakan med Nalle puhs Tiger på och ett påslakan set med Byggare bob. Mycket uppskattat av både mej och Wilde kan ja lova :) Senare kom våran goa granne förbi med och lämnade ett ägg till Wilde. Så himla snällt! Grejade ett par timmar uppe med allt möjligt sen däckade Wilde på soffan och väcktes en stund senare av att mamma kom hit och hälsade på. Med sig hade hon en påse godsaker till Wilde. Han blir allt så bortskämd så. Blir till att gömma stora delar av godiset nu när han sover. :)
 
Jag har släppt på mitt godis förbud helt nu i påsk jag, jisses vad gott det är att få äta lösgodis och hur jävla mycket godis jag vill. Nya tag på måndag då återgår jag till godisfritt liv! :) Är fan så nöjd med mig själv att jag varit så himla duktig och låtit bli godis så länge för jag är en riktig godis gris annars.
 
Nu ska jag plocka lite till och hänga en massa tvätt sen blir det nog ganska tidigt i säng för fy vad jag är sliten.
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0