Dagarna springer iväg

 
Lördagen blev en riktigt lyckad kväll, jädrar vad kul jag hade! Bra folk, Harrys var för en gångs skull riktigt roligt,  Drängarna levererade, bilen fint gick hela kvällen. Ja det bli nog inte bättre än så! Landade hemma nångång runt 4 kanske? Enda minuset med kvällen var väl att jag fastnade i en fjäder i sätet och färstörde mina fina nitleggins, skit! Försöka sig på att sy eller köpa nya är frågan?
 
I söndags fick jag dock veta att jag levde, fy fasen. Jag blir ALDRIG bakfull men hej vad dålig jag var i söndags. Lyckades inte släpa mej ur sängen förrens klockan var 2, illa! La mej igen halv 9 och kände mej inte alls hundra igår morse. Trött som få. Men det var de värt. :)
 
Igår jobbades det 7-16, sen hem och fixade lite mat och sen hamnade vi framför tv resten av kvällen. Idag ska det jobbas kväll, hade inte varit fel att sova nu på morgonen men Wilde hade som oftast inte samma tanke som mej så det var bara att vakna det strax efter 6. Håller på och tvättar nu, sen ska Wilde lämnas till dagis vid 11. Får bli promenad dit. Hjärtat mitt kommer hem på lunch och när han åkt till jobbet igen ska jag städa övervåningen innan jag får sparka iväg mej själv mot jobbet. Det var denna dagen det, redan tisdag kände jag förövrigt? Och redan 5e? Snart helg igen känns det som.
 
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0