Get old...

 
 
 
Nästa vecka fyller jag år, kan säga att för min del hade jag gärna stannat och vart 25 några år till men nu är det tydligen dags att fylla 27.. Känns som jag inte vill bli äldre just nu, tycker det är bra som det är jag... Men jag tycker iallafall om att fira så tänkte min lilla familj skulle få komma hit på tårta och nåt gott. Och på min önskelista står det fortfarande en prenumation på Glossybox, eller varför inte en stooor flaska med favoritparfymen Jlo Miami glow?  Presentkort gillar jag som ni vet, affection/mansion skulle vara bra, eller på Boys n girls så jag kan klippa mig, lindex eller nån annan affär jag gillar funkar också :)
 
Denna godsaken tänkte jag ge mej in på att baka, verkar väldigt enkel och ser otroligt god ut tycker jag. Nåt mer ska bakas också men vad vet jag inte. Sugen på att testa och göra en morotskaka, det är ju så gott!
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0