Tisdag

 
Denna dagen började redan vid 8 tiden trots att vi var hemma så sent igår, men vi drog oss länge innan vi gick upp. :) Vid halv 11 skulle vi vara på BVC för 2,5års kontroll. Gick ju alldeles lysande det, det enda som han inte kunde var att hoppa. Men det visste vi ju redan att han inte kunde, men tror inte att världen går under bara för det. Han försöker ju iallafall. Pratade som bara den gjorde han iallafall. När vi skulle gå därifrån fick han ett gåvobrev som han fick ta med sig till biblioteket så fick han en bok där :)
 
Sen var jag ock bokade tatueringstid, gick lite bättre att boka denna gången än sist. Tycker helt klart att det ska va folk som kan sin sak som sitter i reception istället för att inte ens kunna få svar på när/vilken dag man kan komma och boka en tid som det var sist ja var dit. Men nu är tiden bokad och om 2 veckor sitter jag där, uhhh så gött det ska bli! Till nästa sommar ska jag ha en helarm, börjar med att bygga på runt min ros coverup och nästa gång jag bokar tid blir det överarmen.
 
Hann även med och hämta paket med Wildes lego och film från pampers klubben och handla lite när vi va ute och åkte, sen blev det hem och göra mat sen slocknade jag och Wilde i varsin soffa så ikväll blir det nog sent. Wilde var sliten och sov mer än 2 timmar han. Säkert efter igår, tog på krafterna och ha så kul.
 
Nu ska det bli Hart of Dixie, sen ska jag försöka få Wilde i säng och sätta mig och kolla på Breaking dawn som kom med posten idag. Lika bra att kolla på den idag så ja förhoppningsvis hinner få 2an innan helgen. Tidoptimist kanske men hoppas går :)
 
Min lilla kanin med sin nya film :)
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0