Testar



Testar att blogga ifrån mobilen, mitt internet på datorn har lagt av. Nätverskortet i datorn har varit trasigt länge nu men har fungerat att använda ett trådlöst ända tills i fredags då slutade det med att fungera. Jävligt tråkigt tyckte jag, har ju både plattan och iphonen men datorn är ändå datorn.

Har iallafall haft en bra helg, fint väder, en tur till Karlstad i fredags och efter det fest och en tur till åmål och bluesen. Det var en bra kväll :) igår var det en lugn dag, långpromenad och umgås med Wilde på dagen och filmmys med hjärtat på kvällen.

Idag har det varit en långsam dag, inte fått ett skit gjort och knappt varit utanför dörren. Men vad gör det? Ibland får man göra ingenting. Nu ska jag ge Varg Veum en chans till, inte fastnat tidigare men med tanke på att det är precis vad jag tycker om igentligen borde jag gilla de.

Hoppas detta inlägget ser okej ut så det bara inte blir en enda klump med text eller så.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0