Onsdag



Fin dag idag, sovmorgon för mej sen blev det spontan besök av Sandra och William. Promenad, lite shopping och fika. Alltid lika trevligt att ses men det blir alldeles för sällan tyvärr. När vi var på kappahl förut köpte iallafall jag mig en jättesnygg tröja som jag velat ha länge. Lång, oversize och med en stor stjärna på ryggen. :) Halva reapriset och tillsammans med bonuscheck så blev den nästan gratis och jag är allt så nöjd så. ;) Passade på att köpa vantar till Wilde med såhär mitt i somnarvärmen, men det var ju så billigt så dumt att inte göra de.

Har verkligen varit hur varmt som helst idag, en sån dag man borde tillbringa på beachen och inte i långärmad tröja. Men jag är allt lite rädd om armen så idag fick det bli så.

Förövrigt var de himla smidigt att blogga från mobilen, nästan lika lätt som Instagram och Facebook. Knappt så man inte behöver datorn men jag stör mej på att missa massa panelpoäng för de fungerar varken i mobilen eller på plattan det. Och så är det inte lika kul att sitta och kolla på massa klädsidor och sånt heller men då blir det ju billigt iallafall när man inte utsätter sig för frestelsen ;) och jobbigt att inte kunna gå tillbaka och ändra i de man skrivit när det blir fel bara. Men ni får ha överseende med om det blir stavfel, konstiga meningar eller konstiga ord tack vare rättstavningen i iphonen.

Nu ska snart Wilde i badet sen ska vi gotta oss med grillat. Mums! Finns inget som är så gott som grillat, grönsaker och goa såser. En av de absolut bästa sakerna med sommarn de :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0