Lördag

 
Tycker helt klart att denna dagen/kvällen är dryg och ensam, usch gillart inte! Hade gärna gjort nåt lite roligare än bara sitta här. Men dagen har gått fort och snart är det natten. Jag och Wilde har fördrivit dagen med att först ta en långpromenad, sen blev det en tur till kök och present (kolla inlägget under). När vi kom hem bestämde jag mej för att röja upp ute och Wilde var snabb med att dra till Pia så fort vi kom ut och tog säkert 2 timmar innan han kom hem igen. Skumbad och kvällsmat till han sen slocknade han helt utmattad av gått upp alldeles för tidigt, och att ha hållt igång hela dagen och varit ute från typ 10 till 17.
 
Nu ska det bli lite bilder från kameran sen ska jag natta datorn för idag och ägna mej åt min bok och min fina, roliga surfplatta istället.
 
 
Vi saknar dej här hemma hjärtat <3
 
Lyckan över att få paket.
 
 
Wilde fick en egen fungerande kamera av grannen Elin igår, den var rolig den.
 
Denna sötnosen ville Wilde ha på kök och present förut och svag som jag är för ugglor kunde ja inte låta bli att köpa den. Är ju så fint med ugglor! Och trots köp av denna och allt till sovrummet finns det pengar kvar på presentkortet.
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0