Söndag

 
Lugn och fin helg, har mest bara varit. Tog en sväng till erikshjälpen och kollade igår annars var vi bara hemma hela dagen. Filmmys till kvällen med Hypnotisören, helt okej bra film! :) Idag har det blivit en sväng ut i skogen runt Borgvik och hämtat en bil till hjärtat, blev en 945. Det kommer underlätta att ha en varsin bil att åka med kan ja lova. Men först är det lite småfix så kanske tar nog några dagar innan det rullar ute på vägen. Min bil är avställd nu den i väntan på varmare tider. Ganska tråkigt är det men men kommer väl en dag då jag får köra den igen förhoppningsvis. :) Usch bilar ska bara gå och gå, aldrig krångla och aldrig gå sönder. Och absolut inte gå sönder på flera sätt med krångliga och dyra fel som på min.
 
Nu ska jag snart hoppa i duschen, sen blir det en lugn kväll och uppladdning för vardag och jobb imorn. Ryggen känns bättre iallafall men inte helt bra. Lugn och ro var behövligt iallafall.
 
 
Gårdagens Wilde :)
Pappan&Wilde tog fina fina bilder imorse. Vilken trollunge vi har! :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0