Onsdag

 
Dags att uppdatera sig lite, har tillbringat denna dagen med att vara ledig. Dagis har haft planeringsdag så då får det bli ledigt eftersom jag inte kan lämna några tider i tid för att kunna säga att Wilde ska vara där. Började dagen med att sova till 8, helt ljuvligt tyckte jag. Händige manny på tv också så behövde inte gå upp förrens 8,40. Tänk om han alltid sov till 8? Det skulle vara nåt de. :)
 
Vid halv 12 kom bästaste syrran och vi tog en promenad till stan. Bytte lite kläder som Wilde fått men som var smått  och så handlade jag upp mitt presentkort på Lindex, Hur kul är det inte att komma hem med 2 påsar kläder utan att behöva betala? Yeaj! Blev mest till Wilde som vanligt,. Byxor var det enda han egentligen behövde men jaaa det blev som vanligt liiite mer än så.
 
Imorn är det dags att jobba igen, håller till Västra innerstan denna veckan. Gjorde första dagen där igår. Det gick  allt bra, men det kan nog bero på att jag kände alla som satt vid bordet när jag klev in. Blir lite lättare då för då blir det mest stället som är nytt men man känner dom man jobbar med iallafall.
 
Nä nu ska jag kolla på mästerkocken, gud så gött. Tänk om man kunde få äta lite av det också?!
 
 
Wilde fick en badponcho, den var populär och har suttit på hela dagen. Pochawilde säger pappan <3
Ett fynd på lindex halva reapriset.
 
Cooola tröjan, ett par helt vanliga mjukisar och ett par mjukisjeans :) Tröjan och dom vanliga byxorna var ordinarie pris medans jeansen var även dom ett fynd.
 
Vårfin luddfleece och pyjamas. Halva reapriset på båda, det är kul de! Vad mycket kläder man får för pengarna?
 
Wilde hat börjat med nåt nytt, se glad ut Wilde säger jag och ungen gapar., Sötfisen! Händer så mycket just nu, han härmas som en pappegoja, han kan räkna till 3. Han har en massa upptåg pågång hela tiden.
 
Blev 2 saker till mej själv förut också, en snygg topp och ett puder. Jag är nöjd! :) Fast egentligen hade jag tänkt köpa ett par skitsnygga leggins men dom var slut.
Denna, blev inget bra på bild när jag försökte så lånade bild av lindex.se :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0