Söndag

 
Och ännu en helg nästan slut, igår var mest bara en väldigt lugn och go dag. Tog en tur till Erikshjälpen på förmiddagen men nån lampfot hittade jag inte. Tråkigt där igår. På onsdag måste jag dit igen för igår eftermiddag skulle jag vara duktig och städa jättenoga på övervåningen vilket slutade med att jag slog sönder den stora spegel i badrummet. Putsade den och sen när jag vände ryggen till gjorde den en volt ner i golvet. Så kan det gå när man äntligen hittade spegeln som man ville ha och la massa tid på målning och sen gav bort dom andra speglarna för att man ändå inte behövde dom längre. Håll tummarna nu för att dom har en spegel åt oss på onsdag!
 
Igår kväll blev det melodifestivalen. Jag höll på Erik&Tone eller Sean banan jag. Erik och Tone för att dom var bra, Sean för att han verkligen vet hur man underhåller. Helt klart bättre omgång igår än förra veckan. :)
 
Idag blir det en tur till Karlstad. Hjärtat skulle åka med sin far och jag var inte sen med att säga att jag och Wilde ville med. En snabb tur till Rusta för där har jag hittat lampfoten jag vill ha och en sväng in på den stora leksaksaffären med Wilde :)
 
Imorn är det jobb igen, nya tag nu och så hoppas vi på många månader av 100% friskhet nu igen :)
 
 
Pappan köpte en jättestor hink igår och det var helt klart en väldigt rolig leksak till Wilde det :)
 
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0