Onsdag

 
Varför känns det som om att det är torsdag idag? Känns som det ska vara helg efter imorn men nehe då det blir det inte utan man får allt snällt ställa klockan en dag till sen.
 
Jaja idag har det som vanligt jobbats, slutade 2 och då stack jag raka vägen till Erikshjälpen. En spegel hittades, inte alls som jag ville ha men storleken och priset var okej iallafall. Är liksom bara en spegel utan ram, ser billig ut. Men men man kan spegla sig i den iallafall ;) Efter det ner till Domus, gick lös bland grönväxterna och kom hem med blomjord, en fredskalla, en garderobsväxt och en liten murgröna. Min plan var att byta ut några halv slitna garderobsväxter som står lite varstanns här. Garderobsväxterna som skulle bytas ut planterades om och blev en jättestor växt att ha på golvet uppe i hallen. Skitnöjd med resultatet kan ja lova! :) Sen fick det bli renbäddning med nya sängkläderna. Gott att sova i sen de och fint blev det med. :)
 
Nu slökollar jag på farmen samtidigt som jag sitter här, väntar på att mästerkockarna och sen är det sängen som gäller som alla andra dagar.
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0