Min alldeles egna

 
I eftermiddags fick jag ett samtal av chefen som berättade att jag fått en en tjänst i Norelund och vet ni vad? Det känns riktigt bra, jag har ett bra schema, det är ett lugnt och bra ställe att jobba på. Och det ska bli sjukt skönt att veta att jag har MITT ställe där jag blir kvar och jag kommer dessutom att kunna planera mer småsaker utan att jobbet störs.  Kommer fortfarande att behöva flyta nästan 40% men på mitt schema tror jag kommer funka. Nackdelen är varannan helg men jag hade även rätt bra helger så det kunde ha varit värre. :) Nu är jag dock i full fart med att försöka ge bort lite turer där jag har annat planerat, kan ju inte missa vare sig Barnmässan, kryssningen med kommunal eller Ewa Eastwood i Hassleparken. 2 av dom är redan borta så barnmässan och kryssningen är räddade. Återstår bara Ewa Eastwood och det löser sig på ett eller annat sätt, kan jag inte ge bort det får jag söka ledigt. Bäst att vara ute i god tid iallafall :)
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0