Igen

 
Ja vi blev visst hemma ännu längre, vid frukosten imorse spydde Wilde. Det var bara att plocka upp telefonen och ringa sig borta från jobbet för andra gången denna veckan, känns nästan lite dumt det men så är det och sen krypa i myskläderna igen. Nu blir det hemma resten av veckan, vab imorn också och sen brydde jag mej inte om att ta nåt jobb till fredagen ifall det blir nåt mer. Nån magsjuka är det iallafall INTE och det är jag helt säker på utan han spydde antagligen av förkylningen, eller av hostan eller nåt sånt. Han har ätit och druckit hela förmiddagen utan att det blivit nåt mer så. :) Förmiddagen har tillbringats i lugn och ro, jag hade huvudvärk  och var trött efter ännu en orolig natt från Wilde och Wilde var bara allmänt sliten han men sen var det allt full fart igen. Plockat med tvätt, renbäddat i Wildes rum och tagit en omgång på Crosstrainern. I eftermiddag när hjärtat kommer hem ska jag nog gå ut och gå en sväng. Jobbigt att bara sitta inne..
 
Och ja det var senaste sjukdoms uppdateringen för det är det enda som hänt sen sist. Nu ska jag ta och hitta på nåt att greja med.
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0