Fredag


Jaha hur gick nu detta till att det redan var fredag? Min tio långa lediga dagar då vart tog dom vägen? 7 dagar av dom är nu borta, här förvisso haft himla kul denna ledigheten men ja för fort gick det. Idag har jag dock inte slitit ut mig direkt, sov bort halva dagen och klev upp 10,30. Det var skönt de. Frukost i lugn och ro, sen en promenad till stan för lite shopping osminkad i mina mjukisar och galet mkt folk överallt. Var på Lindex och shoppade upp en ganska stor del av mitt presentkort, sparade dock drygt 350:- tills dom kör halva reapriset ;) Idg blev de jeans, en lång helt underbart mjuk tröja, hårspray och parfym. Till Wilde en tröja och tuffa jeans. 

Var runt halva stan i jakt på pirater till Elias som fyller år men det fanns väldigt dåligt med pirater men hittade iallafall lite smått tillslut och det får fungera även om jag inte är helt nöjd.   

När vi väl kommit hem efter ett par timmar ute har jag roat mej med att tvätta och städa ur bland kläder mm så nu ligger de en massa ute på köp och sälj :) bra att röja ibland. Hjärtat bjöd på lyxmiddag idag, älgstek, potatis, morötter i smör och den nog godaste såsen jag någonsin ätit. Han kan allt laga mat mat han! 

Nu har Wilde somnat och jag ska smyga ner. Gissar på att det blir film och godis då. ;) igår kväll såg vi en så bra film, Heart of duces (stavning?!) härlig 50 tals film med hot rods och och massa snygga 50-tals bilar. Kärlek det, jag vill ha mig en 50 talare jag. 

Avslutar med en bild på dagens shopping :) 




Kommentera
Postat av: Ulla

Hej! Verkar som du haft en bra jul! Trevligt! Vad som är mer trevligt, är att lörd 12/4 ska bokas in i Er agenda! För då ska vi ha typ "workshop" i bugg uppe på Syltoppen 18-20, för Nybörjare. Efter det dansar vi fram till midnatt, med låtar med 50-tals tema!!!
Musik, och gärna kläder, heeela kvällen! Kul va!
(Mer info kommer på http://buggs.blogg.se/ så småningom!)Ha en fortsatt bra kväll!

2013-12-27 @ 20:36:30
URL: http://hjartefrojd.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0