En bra dag


Haft en bra dag på Liseberg med bästa pappa och Ingela och mina fina killar. Snöbrist och väldigt mkt regn men vad otroligt skönt det var att komma bort och komma iväg. Att hitta på nåt annat än det vanliga. Åkt karuseller med Wilde och han har vart lyckligaste ungen, spelat men inte vunnit något. Blivit bjudna på god mat av pappa och gått runt och bara myst av allt fint och handlat lite i affärerna, Wilde fick ju såklart ha lite souvenirer så det blev en Lisebergs kanin jul varianten, två julkulor med kaninen och klubba. I en av butikerna fick vi en Lisebergs bricka på köpet. Och jag köpte mig fina cupcakes julkulan i en annan butik och sen ett par småsaker till.  

Tack för idag! <3 



Har jättemånga fina bilder i kameran, får se om jag orkar få in dom i den gamla stationära datorn och bjuda på lite fina icke mobilbilder för en gångs skull men tveksamt att det blir av, tråkigt men jag trivs inte med att sitta där och vill inte lägga in massa bilder där heller. Men om så lovar jag att bjuda på fina bilder :)  





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0