Söndag



Söndag och snart är denna helgen också slut, gött! Jag vill ha dom roliga helgerna som väntar istället, nånting lite extra varenda helg dom åtminstone 4 kommande :)

Jobbar kvällen idag, idag fick jag ännu en välbehövlig sovmorgon. Så trött jag varit dom senaste dagarna så satt det fint, tack <3. Har förövrigt haft en väldigt jobbig natt, full med galna drömmar. Varit på Liseberg med Sandra , i skogen och plockat massa svamp med anita och jobbat som tusan där nog allt hände, fick skäll, sommarvikarier hade stora hundar med sig som hoppade på bilarna, vi blev jagade, leasingbilarna hade fått komradio och kamera bevakning hahahaha var helt slut när ja väl vakna! Kan inte minnas sist jag hade så galna drömmar.

Snart dags för mej att sätta fart med maten, blir hemmagjord pytt idag sen är det dags att trampa mot jobbet sen är jag ledig, blev bortglömd så fick bara 3 timmar med jobb måndag och tisdag. Får hoppas det ändrar sig för inte har jag slitit så mkt för att få bort minus och skaffa mej ett litet plus för att sen förlora de veckan efter. Annars får det bli dubbeljobb alla dagar innan helgen för mitt plus ska ja ha kvar och helst öka på ännu mer medans jobb finns :)

Tandläkare imorn förmiddg med, inget kul ställe att gå till de inte. :( bättre kan man ha det men lika bra att få de gjort.


Mina fina killar och deras leksaker :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0