Måndag



Måndag kväll, nattar Wilde och jämt helt slut själv med. Varit en lång och jobbig natt, kan konstatera att jag ger upp gällande att Wilde ska sova i den stora sängen just nu. Kl 12 vakna han i natt, jättepigg och på ett sjuhelsikes humör. Vid ett var han också vaken och även runt fyra. Däremellan har Sally suttit under sängen och morrat på kattungen. Gäsp sa ja när klockan ringde...

Förövrigt känns det dom jag just nu bara jobbar, tvättar, städar, jobbar lite till, badar barn, viker tvätt och städar lite till. Usch dags och hitta på nåt men tiden räcker verkligen inte till.. Ser iallafall fram emot helgen, 3 ledig ska jag vara och det är marknad i nysäter. Lutar åt en väldigt lugn helg, kan behövas känner ja även om riktigt jävla kul också skulle behövas. Är ju faktiskt ledig tre helger på raken nu tack vare årsarbetstid och snälla kollegor så ska väl hinna att både vila och ha kul.

Kommer förövrigt inte på om jag berättat att kattungen är hemma nu? Det är den iallafall och Wilde är lycklig. Den skulle få det fina namnet 83!? Men idag döptes den istället till blixten mqueen. Helt klart Wildes katt eller vad säger ni?

Nu har Wilde somnat, jag ska ta hand om dagens sista tvätt och så ska jag skura bort alla smutsiga fotspår strl 25 på det annars nystädade golvet.

Avslutar med Wilde och hans blixten mqueen


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0