Frånvaro

 
Ursäkta frånvaron,men  jag har inte riktigt hunnit med.
 
Förra veckan var intensiv och timmarna hemma var inte många. Jobba dagtid, tw på kvällstid både tisdag, onsdag och torsdag. Klarade förövrigt inte mitt mål för förra veckan, satsade på 10000, skulle inte påstå att jag snubblade på målsnöret utan snarare så jag stöp strax innan, surt!
 
På fredagen var det jobb och sen ett trevligt 2 års kalas för Nova som gällde. :)
 
Lördag dag tillbringades med min fina killar och syster. Kvällen såg ut att bli en hemma kväll men det löste sig  och det blev ännu en lyckad utekväll. Härligt! :) Årjäng vart det som gällde, bilåka, en tur på tivoli och sen var kvällen slut hastigt slut.
 
Söndagen var en mysdag, hämtade Wilde tidigigare än vanligt för sakna han tokmycket. Myste i soffan flera timmar och han tillochmed sov i mitt knä. Mysigt! :)  
 
På måndagen vankades kvällsjobb. Efter knappt en halvtimme vakna insåg att jag att jag mådde skit. Feber, huvudvärk och illamående. Yeaj, körde iallafall Wilde till dagis runt 11. Hem och somnade ända tills 3. Mådde inte ett dugg bättre när jag vakna men det var bara att stoppa i sig en panodil och krypa iväg till jobbet. Hann tänka både 1 och 15 gånger att jag borde stannat hemma men kvällen gick bra ändå.
 
Tisdagen var inte så mycket bättre, fortfarande feber och huvudvärk. Ingen matlust och slö. Som tur var piggna jag till framåt eftermiddagen och sen vart det ingen mer med de. Jobbade iallafall även igår, men det blev en kort arbetsdag till halv 1 och sen möte mellan 1 och 2.
 
Idag har jag  varit på på utbildning på hotellet, Fackets värdegrund. Intressant och lärorikt, och kul att träffa nytt folk att stri med. Blir fortsatta utbildningar i Arvika under hösten, spännande spännande! :) Riktigt god lunch på hotellet med, man borde unna sig hotelllunch nångång ibland med tanke på hur gott det är. Mums!
 
Wilde gjorde sista dagen på Eldflugan idag, sorgligt tycker jag. Hans första hejdå fast han inte är så medveten själv. Kommer sakna den underbara personalen massor men det blir nog bra med detta nya med. Det blir bra med dagis nära hemma och det är ett fint dagis.
 
Laddar inför bytet och den inskolningen med långhelg nu, jag har tagit semester för att Wilde ska få vara lite ledig. Även semester för att vi ska inskola till veckan, får även ta ett par dagar och ta av mina ihop slitna timmar. Ett par dagar till veckan efter det får hjärtat ta semster och vara med. Blir nog bra detta :)
 
Imorn blir det en sväng på stan och fika med Emelie, trevligt det :)
 
Sluttjatat får det va. Nu blir det lite bilder, för ni trodde väl inte ni skulle slippa undan bilder på min skatt?
 
En vagn kommer lastad. :)
 
Gosungarna fikar.
 
Sur Wilde uppklädd för Novas kalas. Finast i hela världen trots den sura minen ;) Synd och säga att våran trappa är finast i världen dock, dags att renovera där med tror jag  :)                                                                                                                                                                                  
 
 
Wilde hjälper pappa att laga trasigt:)
 
 
 
 
 

Kommentera
Postat av: Emelie

Sötongera !

2012-09-20 @ 14:22:52
URL: http://www.mliisme.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0